22 Mayıs 2009 Cuma

Sevgi Nickleri, Sevginizi Doya Doya Yaşayın Diye



Sevgi Nickleri, Sevginizi Doya Doya Yaşayın Diye


Sen aşkını doya doya yaşarken' o ' kendine engeLLer koyuyorsabu onun sorunudur..
Hayatı ıskaLama Lüksün yok seninEğer onun varsa bırakoLüksünü sonuna kadar yaşasın..!
iç acılarımın toplamı aşka ters bir açı ki aşk bir (b)ölme işlemi..çok kalanlı acılarımı kalansız mutluluklara bölüpseni içimde öldürüyorum..
kiminin mutLuLuqu sıqınak oLsa da her kıyıdabazıLarının üzüntüsü bir yaqmur buLutu aqırLıqındasuskunLuk oLuyor yaşadıkLarımıza..
İçimdeki ateşle oynamaktan yanıyor içim!
Yine elime yüzüme bulaştı yalnızlık sözünsızın acım herşeyim aklımda
Daha ölmemek çok çare demek
giden gitti acılar bırakarak olması gerektiği gibisini umarak
Aşkım içimde okadar büyük ki senden başkasına haram
''önemli olan zamana bırakmak değil \zamanla bırakmamaktır''
yine pansuman vakti yaralı gönlüme
α ş k tαrαfsızlığını yitirmişkenyαмαlı yüreğimi iade ediyorum karanlığa
Ben’li cümleler kurma… yazılarına düşmesin karanlığım… içimdesin kanıyorum
Yaşamaк pahalı diyoЯlaЯYaşadığımız bunca ucuz şeч arasında!İnsan кalbi кırmak: bзdava!İhanзт: bзdava!Yalan: bedava!Ya saчdırmayın şimdi bana . .

0 Responses:

Yorum Gönder