22 Mayıs 2009 Cuma

En Duygusal, Duygu Seli Nickleri



En Duygusal, Duygu Seli Nickleri


bir vardı hiç yokturuhuma uçuşan kuşlar kondu açmayan kokusuz çiçeklerim soldu herşey birden yalan oldu yandı bitti kül oLdu..

кiяρiкłєяin чinє gözłєяiмdє нαчαłşαякı ѕöчłüчσя..υчαnıчσяυм gєcєdєn кαłмα вiя мєłσdi...
Hiç mi doğru insan çıkmadı karşıma?Çok mu iyi davrandım onlara?Çok mu merhametli oldum?Çok mu kadir kıymet bildim de yaranamadım?Cevapsız bir sürü soru...
Kacmak istersin hayattantek basina yasamak karanLikLardayapamazsinbirakmazLar pesinionLar kovaLadikca sen kacarsinnereye oldugunu biLmedenbir gùn kazanicam diye inad edersinkazanamazsinsonunda yeniLir; hayatLar icinden hayat secersinsebebsizce yaşarsin õLmek isterken deLice...

Bir Ömür Sürer Sanmışım Meğer..Ben Boşa Kürek Çekmişim Meğer..Vakit Kaybıydı Diyemem Ama..Senden Çoktan Vazgeçmişim Meğer..

MasaL AnLatmayın Bana..
Küçükken De SevmezDim Zaten..!

KaŁbîmŁe Ruhumu ßîrbîrîηe ßağŁayaη YoŁda ßîr Kısım Kazı ÇaŁışması Var

ßu Yûzdeη ßîr Mûddet KuŁŁaηım Dışıyım
Eğer ßaηa UŁaşmâk İsterseηîz Dîpsîz KaraηŁığımı KuŁŁaηıη ..!

Hayatı öğrendim acılardan..

0 Responses:

Yorum Gönder