22 Mayıs 2009 Cuma

Ayrılık ve Yalnızlık Nickleri, İletileri, Sözleri



Ayrılık ve Yalnızlık Nickleri, İletileri, Sözleri


kaçtığım yerde sensiz ne gördüysem o kadar yaraLıyım ..

Koyu bir karanlığın içinde biraz canımızı yakarak ve çokça kendimizi alıştırarak bu bataklığa.Dağıldık
mühürLediğim yerden açıyorum suskunLukLarımı ..
İçimdeki cinnete yenik düşüp; aşk yüklü fırtnamdayelkeni "Sen" olan gemiyi martı eşliğinde batırdım.
Birbiri ardına kavuşamayan özlemler biriktirdim ceplerime.Soğuk duvarlar gibi kurunefessiz...Her birinin tek ilhamı "Sen"...

Belki birαz hüzünle hαttα αğlαyαrαk .Ayrılık defterimden αyırırım sαnα dα bir yαprαk .Bilirim senin gönlün yine şen şαkrαk “Yαkışır sαnα” der çeker giderim…

Her Yαgmur Yαgdiginda Gözlerin Hep Aklimdα


Adini Ne zαmαn Ansam Yαgmur Yagar Burαlαrα
Senden Cok Uzαktα Bir Yerlerdeydim
Bαzen Sevinc Kederlerdeyim
Sus! Yaralama şansın var (;
Bu boşlukta insan n'apar?
Ben umudumu sürüp dudaklarıma Adını döküyorum hece hece...
Gelir misin bilmiyorum! Ama bekliyorum seni aynı yerde..
Düşün bi {!} Snden baŞka gerçeğim mi vaR ~
Acıtır ruhunu içinde kalanlar ~
Dönemezsin artık geriyeTek yön seçtiğin tüm yollar !
Ben seni kopardımattım.. kendimi toparlıyorum
İnsanLar hiç birseyi takmadigimi söyLerken asLinda herseyi taktigimi anLamamaLarina güLebiLirim..
Huzur.*Biraz huzur.
Gerçekler bazen az gelir ~
Bütün uykuları göz kapaklarında.
Yalnızlığın tadı hep böyle kaçar mı {?}
Unut gitsin Sen tek'sin {=

0 Responses:

Yorum Gönder