24 Mayıs 2009 Pazar

Bir Avuç Güzel Nickler



Bir Avuç Güzel Nickler


TekkişiLikşemsiyeLerasLında yaLnızLıgısimgeLer. .
Beni nereye koyuyorsun söyle?Neresinde yaşıyorum yüreğinin?Var mıyım senin için?Gecelerinin masalsı düşü ben miyim?Yoksa kendin misin?Beni sığdırabiliyor musun içine?Neyim ben senin için?
Dünyanın merkezindeyim.Etrafımdaki binalar kutu kutu pense oynuyorGüneş yağ-bal satma gayretinde elinde buluttan mendili.Eğlenemiyorum.Çocuk değilim...
[COLOR="***nna"]^^ Ya her şeyim ya Hiçim sorma Dünya ne biçimBir kördüğüm ki İçim Çözdükçe doLanıyor [/COLOR]
GeL hadi Acıt ßeniO biLe YeterÇorakLığımda İstemezsenEğer geLmezsenÖLdür ama affet ßeni
Hani oLur ya ßazen Kaçarsın HerşeydenHani oLur ya ßezen Şarkı ßiter aniden ^^
Sevdim SandımSeviLdim SanırdımSonra uyandımSonunda ßen AnLadım
'' kime dokunur eLLerinKimi Görür gözLerimöLüm Çıkar KarşımaYine SEN Derim ''
Beni artık yormayınDaha fazla sormayınVardır elbet bildiğimBoşuna uğraşmayın!!
Ben Hep Aşkı Karşılıklı SandımSenide Kendim Gibi MAsum SandımŞimdi İSe Sandıklarım Geride Kaldı Sende Herkez Gibi Zalimsn
meGaLoMan DeiLim ama BÜYÜLEYİCİ bi béN vaR
haksızLqda koydum bawuLayanLısLqda aLdım yanımatşk ettim heRşey aDınaaqidiOrumm qidiOrumaMa etmiOreumm eLwedaa..!

ßisden neFret edin.. chunqu sizden deiLiz !!arqamızdan heß qufredin.. qendimize qefiLiz !!duny*aLarımız farqLı.. anLa$amıcaz.. eminiz !!asadan öLümü cıqaran ustadın nesLiiz biz!

Ķim$eyi y0Lundan dönDüreCek qüCüm y0..k arTık(!)..*DayanıkSızım0Lduğun yerDe kaL....H0şÇakaL..
s0nuNda qeLdin éLnDé TozLu yaßma CicqLérn ..éH TesseküR éDeRm ßanaDa ßi kaC dakkıkaNı wéRdn (;SéN c0ckLarı k0rkuTan 0 s0qkkanLı Cın pRenssinAqLamak isTEdm 40 deReceyLé yaNdı q0zLerm '!

0 Responses:

Yorum Gönder