24 Mayıs 2009 Pazar

Mutluluk Nickleri



Mutluluk Nickleri




Sorulunca yanıtıİçimizde olanKanımı donduran ısıtanDurduranBir kalemsenBir boş kağıtMutlu aşk varsa daMutlu son yoktur.

AtLadım bi köprüden yaLnızLığa..KoLLarını açmış beni bekLiyordu son teseLLim..UsuLca gittim yanına.O an koLLarının arasındaykenOna iLk defa ne kadar çok yakın oLduğumu söyLedim..Onu çok özLediğimi.."Bende seni" dedi öLüm!..

Alıkoyamıyorum kendimiSeni sevmek bi başka Çok Sevmekte.Seni sevmiyormuş gibi olmakta bi başka bendeNe yapayım nasıl edeyim bilemiyorum
Yolculuk var yine yarın sana doğruÇünkü senden yineK a ç ı y o r u m.


Hayat Çok Sivri Anne...
Nasıl da PatLatıyor BaLonLarımı...


Tükenmiş kelimeler..Lal olmuş diller..Kör bakıyor gözler..Mühürlenmiş tüm kalpler

Hep – olmayı – arzuladığın şeyin .Aslında hiç – olmak – istemediğin bir hayatın içinde – olduğunu – geçte olsa öğreneceksin .O zaman boşa geçirdiğin ‘ Şimdi’lerine ‘ acıyacakgeçmişe ve geleceğe verdiğin değerlere öfke kusacaksın .

Bazen yağmur bile her şeyi anlatır insana ama herzaman ki gibi dinlemesini bilenlere vesadece susmayı becerenlere…

bnm olan bişeler var bu şehirde.beni bu şehire bağlayan birileri.giderken arkama dönüp baktıran.

'Sustu içimdekiYorgun yüzündekiDüştü elindekiÖldüBir melekti.'

~" Şimdi gözlerinde sαklαdığım mevsimleri de getiremem αrtık sαnα.. Şimdi bir güvercingibi tünedim yαşαm yαlnızlığınα"

Kanatlarımı kırdımKalbimi yerinden söktüm attm....ve bekliyorumTanrı tarafından affedilmeyi diliyorum

ÇocukLuğumu özlüyorumYara bere içindeki dizLerimiPamuk heLvaya yapışmış suratımıElma şekerine bulanmış ağzımıYaramazLık yaptığımda annem göremesin diyesakLandığım kapı ağzınıOysaÇoktan sobeLedi hayat

Artık rüyaLarım siyaH beyaZPalyaço beyaz oluyoR ben SiyaHKalbimde senden bir tırnak iziBiliyorum sende aqLıyoRsun benim qibi

Görünmez camlara mı çarptımDalgınlığın aynasında o akşamBambaşka bi' şehre uçacaktımYıldız yağmurunda sırılsıklam..

bakıyorum bulutlar beyazkaranlıktan çıkalı çok olmuşyeşili şimdi gördümve maviyipembeyi...

bu bir mutsuzLuk senfonisiben kuLakLarımı tıkıyorumo başa sarıyor
(!)

0 Responses:

Yorum Gönder