24 Mayıs 2009 Pazar

Çok Tatlı Nickler



Çok Tatlı Nickler



Olduğum yerde durup hayal ettiğim zamanaklımdan geçen karelerde bulamadığım o hiso benden yana düşünce biçimi bir kırıntı.Yok.

Hayat dediğin içinde büyüttüğün birkaç parça umuttan ibaretmiş...Dokunmasınlar diye inadına baharlar büyütürmüşsün..

Dün gece bir αynα dαhα kırdı yüzümgözlerimin içine sıçrαyαn cαm pαrçαlαrını döktüm bugün ..yαş niyetine..

Gitme diyebiLecek nedenLerim kaLdı ayak izLerindeYoksun ..aLışmaktayım ...Ve ArtıkSeviyorum TekbaşınaLıqı..

YanıLqıLarımı yüzüme vurmayınİcimdeki cocuqun masaL saatine denk geLdi aşkAnLadım dedim yaDaha fazLa yormayın..

Hadi topLa yüzünü prensesÜzüLme katLa hüznünüKaLdır çekmecene bir yerLere sakLaDaha ömrünü tüketecekNice yaraLarın oLacakKabukLarı düşecekYeniden kanayacak..

kânâtLârım yoktu bénim...âmâ bir zâmânLâr méLéktim. . .qördüğün rûyâyı bozmâyâ qéLdim bén sévdiğin dünyâyı durdurmâyâ qéLdim !bütün zéhirLéri koymâyâ qéLdim bén !kırıLmâmı$ sokâk kırmâyâ qéLdim. . .çok değiştim ben ; artık meLek değiLim. .

Öyle bir bulut doğar ki içine bazenYağsan olmaz yağamazsınHıçkıramazsın hıçkırsan ağlayamazsınUzatırsın elini bir tatlı dokunuş içinTutamazlar tutunamazsın...

Bir “gitmek” tutturmuşum.Gidemeyeceğimi bile bile gitmek istediğimUzak yerler var bilmediğim.Oralarda biri varmış beklemeyen beni.Hem sürpriz de olurmuş öyle kurmuşum.Gidebilsem iyiGitmesem de farketmez.Ne zaman tanışmışız paylaşmış mıyız bir şeyi?Eksik ya da yanlışmış; çok eskimiş unutulmuşum.

Anlatamadigim birseyler var**Hep baska baharlara biraktigim.*Ucurumlari tam a$arken*Kiriliyor kanatlarim...**

0 Responses:

Yorum Gönder