26 Mayıs 2009 Salı

Melankolik Nickler



Melankolik Nickler





Nedeni Yok Sevmem Kimseyi..
Sebebi var..

Canimi Yakti ASK denen duygu..

Kan ağlıyorum gör duy..
Ama bil(me)..


Aşk yanında olanı sevmek değil uzakta olanı hissetmektir..
Uzaklıklar sevenler için önemsizdir..
Çünkü gerçek sevgiyi anlatan tek duygu
sevdiğini özlemektir..
Aynı masaLa yazmamışLar adımızı
kaLabiLiy0rm sende ne qidebiLiy0rm
sıkıştı qözyaşLarım ısını benden aLan
saydam duvarLar arasında






''Mezarlığa git de orada bir müddet sessizce otur!

Orada susmuş söyleyenleri dinle!''




Bir garip dert bu kimseye açılmıyor
Hem zehr-i zakkum hem tadına doyulmuyor



Bi tuzağa kapŧıямıştıм keиdiмi..
Ama eмiиim ŧaияı vaя..
Bugüи..!



кayboldum
кoca bir oяman içinde
Yemyeşilim fakat
sapsaяı içimde
кoяkudan etяafa hep кüseя oldum
яengaяenкtim neden
ben biя anda soldum




♥ Biтмesiиe iziи veгмiчceğim soиsuz αşĸ*msın ♥


0 Responses:

Yorum Gönder