26 Mayıs 2009 Salı

Ayrılık ve Karamsar Nickler



Ayrılık ve Karamsar Nickler



éLLérmİ tutmaYacK kDar yaSak ..
GözLerine b daHa bKamayAck kDar
haRamSın Bna . . !

Sen nefes kadar önemli canım kadar değerlisin sevgilim!


Sen yoksun.
Bir saat var her saniyede kimsesizliğimi yüzüme vuran

kıme ne dicksn once kim die bakıcaksın )


Suretinizin icine saklamaya çalıştığınız tüm kahpelikleriniz
ortaya çıktı gidişimle .
Aldırmıyorum size;ne de olsa çoğunuza göre çocuğum ben.
Her kahpe gülüşünüzden korkacak kadar hem de!
Herkes okuyup susar belkiben anlatır susarım.

--

Miğdemi bulandırıyor sahte yüzler. Sevgi temizken güzeldi pis eller dokunmadan önce...

--

Umursamazlar umursamalarını
Sadece giderler
Halbuki onlar sen kovsanda ellerini bırakmayacaklardı

Sen değerdinbir dostlukta aranacak her şeyi bulmak mümkündü sende
Sen güzeldin şimdi çirkinsin oysa
Suretinden bir yudum sevda akmaz
Ellerin can gibi kokmaz
Ruhun kaybetmiştir aklını
Yüreğin iyilik tutmaz
Tutunamaz sana hiçbir yürek
Kimse kendinde seni bulmaz
Sen baharda çiçektin şimdi sararmış bir yapraksın oysa
Güzellerin savurduğu sözler süpürüyor seni düştüğün yerdenbilinmeyene


--

Zaman parçalanıyor avuçlarımda

eğiLip yerden toplayamıyorum parçalarını . .


--

Pusulası чok чaşadığım haчaтın
Yüzüme hasreт çarpтı ağladım!
Ne olur gel...
Çıkar düşlerimden inтiharları!


--



0 Responses:

Yorum Gönder