7 Mayıs 2009 Perşembe

Unutmak ile ilgili Nickler




Unutmak ile ilgili Nickler


ßiriNi bırakdım ikiNcisi sıRadauNuttum sayısını üçüNcüsü kim acaba xD







Sen üzüLme acıdan bu sözLerim..kaRşımda qöRsem doLar qözLerim..







heRkes ßıksa ßenden Annem ßana dOymaz (:







ßir teNin kokusunuseWişiNitutuşuNu kaLpdeki SımSıcak asiLce duRuşunuqiDiNce zordur neFeS aLış koRkusu..Aşk ßu!









anSızın Sawunmasız qüLümSer.! Aşk ßu kaNdırır!








Susma!ßüyük iNsaN!









Di-Li qeÇmiştenTek yaRamsın Sen!








ßen Seni okadar cok SewmiyoRmuşum!








ßen Seni kopaRdım attım!keNdimi toparLıyorum.









SöyLe nasıL kıydın ßana? Hem caNımdın hem Ciğerim!







eLLerin uNutsa qözLerin aRar..qözLerin uNutsa yüreğin yanaRiÇine ayrıLık acıSı doLarßeNim aşkımı uNutamaSsn! ßir daha böyLe aŞk hiç buLamaSsın!







ßir kaLp yaLnız ßir kaLbi düŞünürmüş..








yine ßeni sewebiLirmisin? heRseye ragmen?
Sanmam! Hersey ßitti!!

0 Responses:

Yorum Gönder