19 Mayıs 2009 Salı

En Yeni MSN Nickleri



En Yeni MSN Nickleri




ßensiz sewqimsiz mutLu oL...!



döиdüм gє¢єиιи
кαяαѕıиα αятıк кιмѕє кıяαмαz вєиι
σ кüL gιвι dєиιz σ ѕєѕѕιz кız
кαуıρ вιя ѕαиdαLα вιиιρ gιттι...

.......

Her ßitiş yeni bi var oLuş sa var oLmaqtan yoruLdum..

1gün bana rastLarsan biryerDe
yaLanDa oLsa o qüzeL qünLer qeLsin akLına
we o an saDece bana

güLümse..


ßen seni tahmin edemeyeceqin kdr deiL tahammüL edemeyeceqin kdr çoq sewmiştim..!Sen bu sewqiyi hiç haketmesenDe!



Oyun bitti ...
Sahne kaPandı ....
qeRçek yüzLer hiç bu kadar iqRenç oLmamı$tı ..
Çσσσσк dєğişтiм aятıк
hєя Sєηi Sєωiσям diєηє iηaηıLмγćaqηı Faяк єттiм
haγaтıмdaкi hєя şєγ dєğişтi aятıк;
Sєηiη iςiη ağLaмıσяuм
Sєηiη adıηı duγduquмda кuLaкLaяıмı тıкaмıσяuм
ςüηкü aятıк Sєηi uмuяSaмıσям
Sєηiη γüяüdüğüη γσLLaяdaη γüяüγєвiLiσяuм aятıк ςüηкü σяdaη qєςєякєη aкLıмa вiLє qєLмiσSuη
aятıк Sєηi qÖяdüĞüмdє кaLвiм SızLaмıσя ςüηкü σηu вiLє haк єтмiσSuη!
İlk kez..

Ve Son Kez..

Dün gece...

Yine Seni sevdim...
DüNYa umrumda deilki iKi kuruşLuk SeN umrumDa oLasıN..

╬ яσ¢кiηLové ╬


l♥ve you..
boşver hep aynı bahane

başrol benim gerisi Hikaye..
KimseiReklamİçinSevmiyorum!
SeviLmek istiyoRsan insan oL ! Ha bu aRada insanLık bedava Rahat oL... ツ

heRkes LayııyLa Layık oLduu hayaTı yaşıyoR.



Чαrαтılışıмdα вir fεvkαlαdεliк vαrsα
вu TÜRK olмαмdαndır(!)






0 Responses:

Yorum Gönder