24 Mayıs 2009 Pazar

En Güzel Nickler Burada



En Güzel Nickler Burada


ßAna geLen saNa geLsiN
beN yaNdım seN yanMa diyeeee
kaHroLdummm üzüLme diYe
Tkendim seN giTme diYe
Ellermle tükettttttttim:’(
Sen EN BÜYÜK yaLanmıŞsın !!
eLLerm tutmasaYdı eLLerni
qözLerm qörmeseydi seNiiii
Şu kaLbimmm bırakmasaydı keNdini yaLanLa doLu aşKına...
waZgeÇemioRm seNdeN...uNutaMıorM..
seNy her haTrLadıqmda nefretLe haTrLıyorum...
Né kaDar Da safMışımmm iNanmıŞtım saNa
yaNımdan gittin dee kaLBMdesn hala
ßöyLee kaLpmi oLr
herkez qüLüyor yaLanLarına
muTLUyum de haDy yaLanLarınaa
sürGün qibi hayaTı yaŞamak Çokk zorLandıı
aLdıqın yeter ßi verecek caNım kaLdııııııı
beNm gibi seweN apTaL çk zoRR ßuLuNr .....
ağLa qözLerm ağLa
km seweCek söYLee beNm gibi deLice
km ağLarkii böyle soNsuz bir biLnmezee
kaLbiMi sorMa...* iSyaN eTTii
artıkkkk yaNsın ßu düNya umrumda değiL
kadérê karŞı koymak eLimde deiL
seNden bana hatıra ßr resmin biLe yokk hasRet sancıNdan başKa
qözLerimi uNut seNınLe beraber qittiiii........
yaNLızLık sewgiLi gibi boyLu boyunCa uzaNıyor koyNuma..
keNdimi erkeN unutuLmuŞ hisseDiormm
söYLe haNqi yağMur aLdı seNy...haNqY rüzGar qötrDüü.???
qeL bırakMa qözLerii yaŞLarLa
uYan ne oLrsun uYan
Dönnnnn özLeDm seNyy...
x/3.. ashkLa saqLamßac oynu0rum..En iyisi 9'a qaDarh saymaq wê onu olduqu yeRdê unuTmaqh.. x/3 <x3_
+)
░░██░░░██░░█████░░██░░░░░██░██░░░░██░███████░░ ░░██░░░██░██░░░██░░░██░░██░░██░░░██░░██░░░██░░ ░░███████░███████░░░░░██░░░░█████░░░░██░░░██░░ ░░██░░░██░██░░░██░░░░░██░░░░██░░░██░░██░░░██░░ ░░██░░░██░██░░░██░░░░░██░░░░██░░░░██░███████░░
0’dan onunla başlarsın hayata
1 bakmışsın girivermiş hayatına
2’de bir düşüverir aklına
3 günlük dünyada tek zevkindir aslında
4 dörtlük gecer zamanın onla
5 vakit namaza yoktur bu bağlılık
6 üstü bi insan aslında
7 cihanda yoktur olan onda
8 köşe olursun konuşurken onunla
9 doğurursun göremeyip konuşamayınca
10’u seversin çok SEVERSİN...
ßu Gécé Ay TutuLdu .. Kimé TutuLdu ßiLmiyorum!? ßén TutuLmuştum Ya İştéÖyLé TutuLdu .. °° ßén Gördüm Şahitim °° Ay TutuLdu . ..ßén TutuLdum Kimsé Görmédi Ay Kimé TutuLdu ßiLmiyorum ¿ßén Sana TutuLdum .. Sonra Ay KurtuLdu ...☆ßén KurtuLamadım☆ .
Düş’tüm kuyuların dibine... ama hiç düşmedim zifiri karanlık ümitsizliğe Yâr ...ßir tek sözün ßağLardı ßeni sanaOysa sen hep susmanın Koynunda..
üyeye zarar gelmezADMİN kızmayıncaADMİN kızmaz üye azmayınca
bN herkezi bN qibi bLrm ama kimi seNın qibi zaLim oLr..
...ßN ztN uzuN ßoyLu DşHnMeHkDen uzaKDımmm..

0 Responses:

Yorum Gönder