27 Nisan 2009 Pazartesi

En şekil rap sözleri



Bak bu gece hüzün demlemekten vazgeçtim
Hadi bir kahve ısmarla bana,
Bir gülüşünün kırk yıllık hatırı kalsın bende (:





Bu gece kendimi unutasım var
Kuş olup uçamayasım denize düşüp boğulasım var;




Gibiler ülkesinde
Gibi gibi sevme beni
Ad koyunca büyüsü bozulur diye
İsimsiz izinsiz içinden sev beni




sevмeκ yaяı ölмeκtiя
вöyle deмiştiи gideяκeи
нeя güи ölüyoя iиsaи
нatıяlayıисa




aиlatıиca eѕκiя вiliяsiи yaşaиaиlaя
susaяıм o zaмaи вeи
düşleяiм вaşlaя




seи yiиe seиi sev
вeи içiмde κalayıм
çeκil yoluмdaи aяtıκ
'вeи olayıм '




∂σgяυуυ кαнρєℓιктє вυℓυρ ѕєутαηℓαяℓα мι вαяιѕѕαк؟
ιηѕαηℓιgα кüѕüρ gι∂ιρтє мєℓєкℓєяℓє мι ¢αяριѕѕαк؟
тαятιѕ¢αη ѕση αη∂α нєм∂є öℓüмüηє кα∂αя
кιмιηιη ιѕι ∂єναм gι∂єя кιмιηιη кι ∂є вυяαуα кα∂αя





Tam da göremediğinde
köpürüverir gene
Dalga



Tüm hücrelerime sen yazılmıştın yar
Çoğalıyordun
Bu çoğalışı durdurmak için yavaş yavaş öldürüyordum kendimi

Sonra

Sonrası mı?
Aklıma her düşüşünde seninle birlikte yeni hücreler doğurdu bedenim
Ölüm gecikti, sen çoğaldın, ben varoluşa tutundum
Yine, yeniden seni çizdim vücudumun her karesine!






Zaman yok artık
Zaman yok hiçbirşey için
Herşey sustu
Zaman yok
Sus


Ne Olursan Ol Gelme ! Mevlana Değilim Beni Germe!





sustukça hayat konuştukça
Her gün film sahnesi gibi
Kayda geçiyor ben yoruldukça





Gidelim,
Gitmeden hatırlanmak yok bu şehirde
Farzet ki biz bu şehirde hiç sevmedik
Ve hiç sevişmedik sevda tadında
Hasreti gözyaşlarıyla bir kez olsun sulamadık
Sadece umutları alalım yanımıza
Gerisi ardımızda kalsın





Ben deliyim
Ağlamamaya yemin etmiş gözlerim
Sonu dramla biten bir hatıra, üç bölümlük bir komedi dizisiyim
Zehir kokan bir gül biter dudaklarımın arasında,
Kimisi tükürür, kimisi öper
Tükürene mezar, öpene lalezar olurum

0 Responses:

Yorum Gönder